torsdag 14 september 2017

Comhem kundtjänst kritik

Just nu är det många som vill komma i kontakt med oss. Det innebär att det kan ta längre tid innan du får svar på din fråga. Har du frågor om avtalet mellan Com Hem och TVgällande kanalerna TV Sjuan, TVoch C More, läs mer på comhem. Klagovisan har sjungits länge, och gång på gång har Comhem lovat att bli bättre. Bolaget har varit medvetna om kritiken och tillstått att man själv försatt sig i sig i situationen, och vd Anders Nilsson har lovat bättring.


Här hittar du driftinformation, manualer och får hjälp att felsöka. Vi svarar på vanliga frågor om din faktura, digital-tv, bredband och telefoni. Du kan enkelt hitta telefonnummer hitta telefonnummer, öppettider och betyg för ComHem kundtjänst kundservice och support. Hon kräver att Comhem tar ett tydligare ställningstagande. Jag tycker verkligen att det är ryggradslöst.


Någonstans måste man dra en gräns. Comhem behöver bestämma sig för ifall de vill förknippas med förnedrande våldsporr och med beskrivningarna som får det att vända sig i magen. Omdömme om kundtjänst och priset: Har kontaktat supporten ett antal gånger och de har alltid varit trevliga och hjälp mig finna en lösning smidigt.


Jag håller med andra om att de har dyra priser, men personligen så har ComHem alltid varit stabila och jag har råd att betala lite mer. Comhem kundtjänst och förfarandet för deras tillhandahållande av företaget. Ta reda på alla comhem kontakt.


Om du ska flytta ifrån din nuvarande bostad eller av annan anledning vill avsluta ditt abonnemang finns flera möjligheter att välja mellan. Mina sidor är din personliga Kundservice - öppen dygnet runt, årets alla dagar. Där kan du som kund hos Com Hem administrera dina fakturor, se.


Företagskunder har alltid tillgång till Kundservice för företag. Jobbar nämligen på ComHem kundtjänst och bredbandssupport. Känslorna går varma och många tycker att Com Hems kundtjänst är under all kritik. Har aldrig blivit sämre bemött av en kundtjänst ”, skriver. Ja jag vet, ämnet har varit uppe förut men jag bara måste dela med mig av min konversation med comhems kundtjänst.


Straxt före jul blev jag uppringd av en hurtig, superentutiastisk och mycket charmig försäljare från ComHem. Han hade ju naturligtvis ett fantastiskt erbjudande till mig som varit trogen kund så länge. Nej tack, sa jag vänligt men bestämt, jag är så nöjd med min digitaltv och mina kanaler och vill inte ändra alls. Prisvärt har det dock inte varit.


Comhem kundtjänst kritik

Att man vill stanna för att tjänsten är bra håller jag inte med om. En del av tjänsten som är under all kritik är deras kundtjänst som är helt värdelös om du frågar mig. Har man dessutom varit kund väldigt länge så borde man premieras på något sätt. På kundtjänst svarade de mig att Comhem inte tillhandahåller mailtjänst längre och rek mig att öppna konto någon annanstans. Utan att meddela mig eller min man!


Vi kommer alltså inte åt nya mail och en del är viktiga svarsmail. Killen på kundtjänst ”tyckte” att någon kunde ha informerat oss. Ringer kundtjänst som lägger på i örat… Ringer kundtjänst som lägger på i örat när det inser att de gjort fel.


Comhem kundtjänst kritik

Bedrövlig kundservice Se upp med att teckna abonnemang med COMHEM. Comhem ger ingen ekonomisk kompensation fick jag reda på igår med kontakt med deras kundrelationsavdelning med 1som ren godwill kunde jag få.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg