onsdag 27 september 2017

Lilla svåra krysset 5

R kryss ( svar) Kategori: ÅR - Året Runt Av: Ölandstös. Prövade just 4klövern och Lilla svåra och det var tyvärr bara att fylla i rakt av. Det fanns ett ord i lilla svåra som jag behövde kolla upp, i övrigt fylleri.


Höjdaren och Gräddkrypto uppvisade samma egenskaper, trist ifyllande. Tyvärr så har jag nyligen förlängt min prenumeration av Krysset , får se om det går att ändra.

Ny tjänst - Har du kört fast med korsordet? Ta hjälp av vår smarta ordsök. Välkommen till vår nya hemsida! Tankesport ägs av det anrika korsordsförlaget Keesing. Både Lilla krysset och Ordsmedjan byts i slutet av varje månad och vinnarna utses.


För att få veta om ett nytt kryss har kommit: klicka på respektive symbol så kommer krysset upp. Känner du inte igen det – då är det nytt! Vi berättar givetvis även på Seniorens startsida när nya kryss har lagts upp.

HJ NR SVÅRA KRYSSET (svar) Kategori: HJ - Hemmetsjournal. Webbplats med interaktiva korsord där du kan vinna priser. Lär ” Lilla Lasse sitter och gråter” och i den texten av Alice Tegner står det: Lasse ro hem, Lasse ro hem.


Precis samma inspelning som spelades upp i detta kryss finns på Spotify med Jan Johansson. Så jag är övertygad om att det är den - men jag känner inte igen den #128516; Fortsatt trevlig helg! Här får du hjälp direkt i Sveriges största korsordslexikon! Det vill säga, Östen Nilssons Sportkrysset löser jag aldrig. Korsord och Alfapetfantaster!


Vi har korsord i alla svårighetsgrader, sudoku, sökord och många olika pysseltidningar för stora. Svåra krysset ( svar) Kategori: HJ - Hemmetsjournal Av: Smålänningen. Lös korsor sudoku och andra ordspel på nätet i din dator eller surfplatta.


Tävla och vinn fina priser. Använd knappen Rensa ovanför krysset om du vill radera hela lösningen. Vill du göra en paus men spara din lösning trycker du på knappen Spara och fyller i din e-postadress i fältet.


När du vill fortsätta att lösa krysset trycker du på knappen Hämta och fyller i din e-postadress i fältet. Klicka här om du upplever tekniska problem på sajten eller har svårt att hitta det du söker efter.

L 1 L och V 17: Vi får höra en instrumental version av visan Vart ska du gå min lilla flicka. L 18: Sten och Stanley framför Klättra upp för stegen. På engelska heter den Tie a yellow ribbon round the old oak tree.


Den handlar alltså om en ek. L och L 15: Nice work if you can get it framfördes först av Fred Astaire. Dagens kryss var inte så särskilt svårt , även om jag är osäker på vilken operett det var som vi skulle hämta kallet nunna i från.


Nu ska jag svara på kommentarerna innan jag sätter mig framför tv:n för att njuta av Vinterstudion. I morgon blir det en dopgudstjänst i grannförsamlingen innan jag ska övningsköra med äldsta dottern. Uppdatera Kryss Gilla hemsidan.


Tidigare lösningar av Melodikrysset hittas i menyn TIDIGARE KRYSS , där hittas lösningar från vecka till och med vecka 2. Nyhetsprogram för barn och unga. Programledare: Aida Pourshahidi och.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg