tisdag 26 september 2017

Älskar dig mest av allt

Jag älskar , älskar , älskar dig , Från det kan ingen hindra mig. Och vad som än händer i morgon och idag Kan ingen älska dig mer än jag. Ja, jag blir lycklig varje gång jag ser dig , med dig intill mig blir min himmel blå.


Att dig jag fann var något av ett under och jag kan knappast fatta det ännu. This video is unavailable.

Du fångade mig,du tog mig i din famn. Nu är du mitt allt ,och du har mig för evigt. Jag hoppas att de räcker för dig , för jag skulle inte klara av att mista dig marie. Så länge jag har dig så är jag gla ditt skratt kan lysa upp världar ditt leende är som min sol.


Har du sagt detsamma till honom? Ofta ser vi den där meningen på tre korta ord som något väldigt avgörande. Men kärlek är inte allt i ett förhållande - och att någon säger jag älskar dig garanterar inte att denne någon kommer att stå bredvid dig i vått och torrt.

Din tillit till sambon är skada själv mår du inte bra och ert förhållande är i gungning. Du tampas med många rädslor och jag tror att du har en tendens att nedvärdera dig själv. Jag får intryck av att mycket i ert förhållande behöver komma upp till ytan och jag ser ett stort behov av kommunikation er emellan. Sex månader: vi är perfekta tillsammans.


Under denna tid kan ingen av personerna sluta tänka på den andra. Du älskar allt som person gör och allt som har att göra med denne. Du kan inte förmå dig att älska din partner på det sätt som du tycker att hen förtjänar att få bli älskad. Eller så älskar du verkligen din partner, men av olika anledningar kan du ändå inte ge personen det hen behöver. Ty du ser genom min klaga,min sorg och min själ.


Du ser mig för den jag är och inte bara för min ridå av besvär. Genom många långa trista år. Lyssna gratis på Gunnar Wiklund – Mest Av Allt : Gunnar Wiklund - Allt Det Bästa (Jag får inget svar från dig , Mest av allt och mer).


Upptäck mer musik, konserter, videor och bilder med den största katalogen online på Last. Bibeln om att man ska älska sig själv, visar budet ”Du skall älska din nästa som dig själv” att det är normalt och nyttigt med självrespekt och en rimlig grad av kärlek till sig själv. Vem älskade Jesus allra mest ? Jesus var ett bra exempel när det gäller att hitta balansen mellan.

Men du beter dig inte bra, du stack ifrån mig osams, ja mår bara sämre för de. Jag ska ringa dig imorgon och jag hoppas verkligen att du kommer att svara! Det stämmer att mycket av det som vi uppnår delvis har att göra med tur, men allt beror inte på tur. Du måste veta hur man drar nytta av möjligheter för att omvända den där turen till något.


Men om du inte älskar dig själv tillräckligt mycket så kommer du inte kunna känna igen värdet av det du har uppnått. Du måste vara skarp för att se den och, viktigast av allt , känna den. Här är några tecken på att din katt älskar dig. Berätta för oss hur många du kände igen i kommentarerna! När din partner är tillgänglig och har tid över väljer hen att tillbringa den tiden med dig , eftersom hen älskar dig.


Om du är i ett långt förhållande på distans, så umgås din partner med dig så fort hens skol– eller arbetsschema tillåter, du är prioriterad först efter din partners måsten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg