torsdag 14 april 2016

Jag älskar dig på olika språk

Här hittar du översättningar av orden till flera olika språk. Engelska - I love youAfrika, troligtvis sydafrika - Ek het jou liefAlbanska - Te duaAlvisk - Amin mela. Med ett Blommogram är det alltid lika lätt att visa vad du känner, men ibland vill du kanske även skriva eller säga det.


Vi hoppas på så sätt göra det ännu enklare för dig att visa vad du känner. Hur man säger jag älskar dig på arabiska. Beroende på vilken dialekt av arabiskan som pratas, så kan det vara en viss skillna men alla förstår när man säger Ana Bahebak.

Postad på SkrattNet för länge sedan. Du kan bland annat skicka Je taime som är jag älskar dig på franska, det är ju faktiskt är kärlekens språk. För dig som älskar att resa utomlands och i Sverige är Allt om Resor den perfekta ressajten. Jag hittade förut en tråd där det var någon duktig brud som hade samlat massor med idéer att ha i ett festprogram, bla en sida där man kunde se vad jag älskar dig hette på olika språk. Oavsett om det är första gången eller tusende gången, säger jag älskar dig är en mycket speciell och meningsfull sak.


Det kan finnas tillfällen, men nä. I veckan är det Alla hjärtans dag, en dag då vi sprider lite extra kärlek till våra nära och kära. Premium Loading.

Jag älskar dig på olika språk. Hej, Maria heter jag och är en tjej som är glad och gillar humor och änglar i massor. Pyssel och datorn tar mycket av min tid. Och framför allt barn.


Jag jobbar som barnskötare på förskola på en småbarnsavdelning och jag älskar mitt arbete. Jag är en änglamamma till min lilla dotter Ida och jag är mamma till min underbara dotter Tilde. Jag är inte väck, du skrev ju att jag älskar dig på persiska var banna LOLOL så vem är det då som är väck?


Jag vet inte vem som rekommenderade oss boken ”Upptäck kärlekens olika språk ” av Dr. Efterssom att det nu finns alltifrån finska till. På samma sätt älskar jag.


Jag efterlyser ordet KÄRLEK på alla möjliga olika språk. Love- engelska Fyll på min lista så mycket ni bara kan! Vare sig du vill imponera på någon speciell på Alla hjärtans dag, eller du vill bli en fullfjädrad Casanova, är att veta hur du säger ” Jag.


Det brukar ju sägas att kärleken har sitt eget – universella och ordlösa – språk. Men ibland kan det faktiskt vara fint att även uttrycka sin kärlek med ord. Kan du identifiera vilka språk som dessa kärleksförklaringar är på ? Hur skriver man jag älskar dig på olika språk ?

Det går väl framåt när jag känner mig fulllärd åker jag till landet och börja snacka med dem som bor där som t. På fjället, kompositör Charles Wildman. Kvinnor och champagne (Quinnor och champagne), musikbearbetning och text Alma Rek. När din hund lämnar katten ifred för att han vet att du älskar katten också.


Det är likadant överallt, inte bara på lokala marknader, utan också på restauranger, ditt boende och så vidare. Genom att säga hej på det lokala språket visar man respekt och ett intresse för att lära sig mer om den lokala kulturen. Så här säger du hej på olika språk runt om i världen.


Vi guidar dig rätt i blommornas språk. Olika sorters blommor har olika betydelse. Jag svettas bara jag tänker på dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg