tisdag 3 december 2019

Storytel gratis telia

Storytel gratis telia

Helt enkelt den bästa digitala bokupplevelsen du kan få. Starta din provperiod idag! Här hittar du tjänsten för dig!


Med ett abonnemang via Telia eller Halebop kan du tyvärr inte lösa in presentkort på ditt befintliga abonnemang, utan behöver först avsluta detta och vänta tills din nuvarande abonnemangsperiod har tagit slut. Storytel Family resp Storytel Family Plus. Lyssna och läs obegränsat för 1kr per månad. Prova fritt i dagar!


Just nu har vi ett unikt julklappserbjudande för dig som är eller blir mobil- eller bredbandskund hos oss. Du hittar det endast här på Mitt Telia. Aktiv högtalare med inbyggd Wifi och Bluetooth i kompakt och stilfullt format. Prisbelönt ljud Bluetooth Spotify Connect Ord.


Perfekt för alla bokälskare! Få tillgång till hela deras utbud av ljudböcker och e-böcker i dagar! Men trots sitt stora namn och användarbas så har Stoytel jämfört med andra ljudbokstjänster en del brister.


Man har tusentals titlar både på svenska och engelska i sitt sortiment. Det råder en ljudbooksboom i Sverige. Förlagen slåss om kunderna. Det går så bra att man i somras köpte den anrika förlagsgruppen Norstedts.


För 1kronor i månaden får kunderna tillgång till tusentals ljudböcker och e-böcker. Men många av dem kan vi Stockholmare lyssna på och läsa alldeles gratis. Det är en prenumerationstjänst men du har ingen bindningstid och du kan även prova på gratis i dagar.


Se vilken tjänst som är Bäst i test! Bli medlem gratis för att få din seniorrabatt. Finns det gratis ljudböcker att lyssna på? Kan jag lyssna i min mobil?


Koppla av med dina favoritböcker eller hitta nya! Bredban telefoni och digital-tv från Telia. Hitta tjänsten för dig på Telia. Upptäck ett helt bibliotek idag!


Idag tänkte jag tipsa om hur du kan få dagars gratis medlemskap och några av mina favoritböcker just nu. Det finns tre olika abonnemangsformer, Unlimite Family och Family Plus. Någon som skaffat storytel gratis månader? När det vankas julbak och mormor inte vill kladda, då kan hon vara. Hej, Har haft storytel på min Ipad sedan jul och varit jättenöjd.


Storytel gratis telia

Tänkte att det ibland är bra att kunna lyssna på telefonen. Men nu då jag ska logga in på Ipaden så går det ej följande kommer upp då jag skriver in meiladress och lösenord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg