torsdag 24 november 2016

Flensosten

Flensosten

Smegma (från grekiskans σμήγμα för tvål), är ett sekret som hos människor avsöndras från talgkörtlar innanför förhuden på penis hos män, eller i. Min man kör långtradare, och varje gång han kommer hem vill han givetvis ha en avsugning. Men då har han inte duschat. Får man äta flensost när man är gravid? För sju år sedan grundade hon Jürss Mejeri tillsammans med sin man Claus.


Och som boende i Flen är det är inte första gången som flensosten kommer på tal. Det är inget nytt för oss. Vi bor ju i Flen och det händer att folk försöker göra sig lustiga.


Men när de skriver om det i tidningen är det att ta ett steg till. Helt plötsligt märker jag att hela ollonet är täckt av en genomskinlig vit yta. Jag började ta till tvål och skrubbade riktigt ordentligt på ballen, men and flensosten satt kvar på ballen Ja, jag hade duschat dan innan. Anledningen till flensosten på ballen är nog när jag låg i sängen för några dar sen och drog en tralla. Har alltid varit jätte ren under förhuden osv, dock igår när jag och min flickvän höll på så ville jag inte för jag tyckte inte det var så trevligt att ha.


Flensosten

Jag stängde av videon typ tre gånger. Men kollade givetvis tvångsmässigt klart på den. Definition från Wiktionary, den fria ordlistan. Hoppa till navigering Hoppa till sök.


Beskrivning av Ädel flensost: Ädel flensost är det samma som vanlig flensost men med skillnaden att det börjat bli både grönt och blått ludd på smeten med. Visst är det så att du förmodligen har tvättat dig alldeles för mycket, vatten torkar ut och dessutom med tvål, vilket skapat en ond cirkel, där du har torkat ut dina slemhinnor och gett svampen fritt spelrum. Tvätta snoppen max en gång per dag. Om man tvättar sin snopp ofta så produceras det mer flensost som gör att det luktar. Kilowatt: Öppnade en påse paprikachips för många många år sen.


Flensost kallas även för smegma. Sen dess har lukten bosatt sig i min näsa och dyker upp ibland och är. Men när Magnus Uggla i radio gjorde min vitsiga rubrik rikskän hyllades jag istället unisont.


Så knapp är skillnaden mellan succé och fiasko. Jag skrev en krönika för två-tre år sedan om sportsliga handbollsspelare, kontra filmande fotbollsspelare. Join flensosten on Roblox and explore together!


OT: men på tal om skäggbiff blir jag påmind om en gammal kursare som förgäves letade land och rike runt efter flensosten. Tja, idag vet vi ju att det inte finns några hygieniska orsaker till att omskära sig utan att det i grund och botten är en religiös tradition som troende sedan försökt justifiera med en massa svepskäl. Angående flensosten , antar att du syftar på smegma som kan se äcklig ut och lukta äckligt. Sv: Ord ni inte står ut med? Följande ger mig mjäll, migrän.


I grannkommunen har de den berömda flensosten. Allt är omöjligt, bara man vill ! Jag hörde på radion att Flen är Sveriges tråkigaste kommun. Självklart blev jag nyfiken och hittade denna fantastiska promo videon skapad av kommunen. Trots den stora uppmärksamheten kring kaos-klippet lär det inte slå Katrineholms-Kurirens största klickraket hittills – flensosten på Nobelfesten. Annan mat inte att förglömma.


Flensosten

Speciellt inte dessertbordet, och flensosten , förlåt, jag syftar på osten Sörmlands Ädel från Jürrs Mejeri utan Flen. SG och Hyttis ordnade frågesport, baserad på Lottens blogg och olika kommentarer. Priser i form av miniflaskor av udda likörsorter.


Appropå jobba, det är ju tradition i restaurangbranchen att man ska driva med den som är ny på jobbet och igår försökte kockfan med just detta på mig. Mötesplats och forum för Skellefteå AIK fans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg