tisdag 29 januari 2019

Handgjorda smycken med text

Välj ditt favoritfoto eller hitta på en rolig text till din present. Vi har ett brett sortiment av olika produkter. Skapa din egen personaliserade present.


Välkända märkesvaror till kampanjpriser. Hitta ditt favoritvarumärke här!

Vi hjälper dig hitta lägst pris på produkter inom kläder och accessoarer. Här hittar du handgjorda smycken , armban armringar och halsband med text och citat i form av handskrivna budskap i en personlig kalligrafistil. LED-belysning och handgjorda smycken med handskriven kalligrafi! Här kan du köpa handgjorda produkter med texter skrivna för hand i vacker kalligrafistil.


Budskapen formges med penna och tusch, vilket ger ett helt eget utseende och unik känsla som du garanterat inte hittar någon annanstans. Våra smycken är äkta silver eller gul tillverkade i vår egen silververkstad. Vår smyckestillverkning är stolt, handgjord och i liten upplaga.

Du behöver inte frukta att någon annan kommer att ha ett likadant smycke , våra smycken är unika och ett mycket stolt smyckeshantverk. Du väljer själv om du vill ha din. Text smycken , med positiva budskap mänga fina att välja mellan från kreativ insikt. Letar du efter ett personligt smycke som får dig att sticka ut från mängden och stråla som en stjärna? Personliga, handgjorda smycken med din egen text ! En dag som andra, fast annorlunda.


Att få jobba med att skapa silversmycken till vår egen kollektion och att hjälpa till med fantasifulla specialbeställningar är en annan sida av silversmidet som är otroligt inspirerande och kul. De smycken vi designar och tillverkar själva finns till försäljning under namnet Ekling jewelry, här i vår webshop. I den här kategorin hittar du över 1handgjorda smycken tillverkade i FIMO-lera och silverlera med smyckesdelar (berlocklås, öronkrokar, halskedjor, armband m.m.) i sterling silver (925).


Handgjorda smycken från Becca Design. Smyckena är tillverkade för hand och väldigt små och detaljrika. Jag älskar att hitta andra ytor än papper att sätta mina bokstäver på.


På den här webbsajten presenterar jag dels mina handgjorda smycken , dels min punktbelysning med LED-teknik. Den här sidan handlar om allt roligt man kan skapa för hand! Här kan du finna inspiration inom keramik, sömna pyssel, smycken , loppisremake, ulltovning och mycket annat!


Eftersom jag älskar att baka, kommer jag också att dela med mig av mina allra bästa recept!

Hoppas att du kommer att gilla sidan! Färgglada unika handgjorda smycken till dig som vågar lite mer. Här har du som gillar det unika ett gäng handgjorda färgglada smycken , är uppskattade av dom som inte bara vill ha silvervitt utan vill matcha sin personlighet och stil med det lite annorlunda. Vi stansar även brickor med valfri text. Smycken i glas eller polymerclay i härliga färger.


Smyckena i detta album är sålda, men ger en fingervisning om vad jag kan göra. Fastnar du för något speciellt ska jag göra vad jag kan för att fixa till något liknande. Vi vill skapa personliga smycken för dig som vill göra dina egna val och fina smycken till presenter. Moderna smycken är den perfekta gåvan, – vill du ge bort ett personligt present smycke är det ju perfekt med svenska smycken från Syster P. Handla dina smycken på nätet – vi har fri frakt och snabb leverans inom Sverige.


Vi är unika med våra graverade smycken och den extremt snabba leveranstiden. När Du köper gravyr smycken hos oss fyller du enkelt i önskad text för gravering. För att gravyren ska nå bästa resultat utan att texten riskeras att bli för lång använd ert sunda förnuft kopplat till smyckets storlek och de begränsningar vi satt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg