Save now at GigaPromo! Om du har ett e-postkonto av typen POPkan du bara kontrollera e-post på en enhet i taget. Stäng andra e-postprogram och logga ut från webbaserad e-post som du har öppen.
Information om produkter som inte tillverkas av Apple eller som finns på oberoende webbplatser som inte står under Apples kontroll eller testats av Apple anges endast i informationssyfte och är inte att betrakta som rekommendationer av eller stöd. Det är via mejl applikationen. Jag kan inte hämta min e-mail sedan några dagar tillbaks.
Kontrollera att du har angett korrekt kontoinformation i epostinställningarna. Kan inte längre hämta e-post till exchangekontot. Kan helt plötsligt ej ansluta till servern. Fyller i alla uppgifter som de ska (även vår IT ansvariga har provat) men får iaf.
Anslutning till servern misslyckades. Du kan också ställa in SMS-koppling så att du kan skicka och ta emot MMS och SMS på alla dina Apple-enheter. Server för utgående e-post (SMTP) Värdnamnet för servern för utgående e-post , till exempel smtp.
Om du använder ett nätverk för att ansluta till Internet kan behöva du ange en e-post proxyserver. Be din nätverksadministratör för de korrekta inställningarna för din e-post proxyserver. Anvisningar om hur du anger dessa inställningar finns i Mac OS-hjälpen.
Orsak: E-postservern är inte tillgänglig. När du inte kan skicka eller ta emot e-post. Jag har inte uppdaterat telefonen nyligen.
Outlook, de säger anslutningen till servern misslyckades, jag kan komma åt. Om du fortfarande behöver hjälp med att konfigurera e-post med Outlook för iOS kan du öppna ett supportärende i Outlook-appen eller ge oss detaljerad information i kommentarsrutan nedan så att vi kan arbeta med det framöver. Om du väljer att hämta din e-post via ett POP-konto, kommer e-posten att sparas på klienten du använder och inte att synkroniseras vid användning av andra e-postklienter. Försök att skicka e-post via webben: Med många e-postleverantörer kan du komma åt din e-post via en webbplats. Logga in på ditt e-postkonto via webbplatsen och bekräfta att du kan skicka och ta emot e-post där.
Kontakta din e-postleverantör. Om det inte går kan det vara ett problem med din e-postserver. Kunde inte hämta e-post Ett problem kan ha uppstått med e-postservern eller nätverket. Servern svarade med ett fel: Hotmail POP-servern pop3.
Den verkar inte hämta nya mail via push om t. Går detta att ställa in? Så fort jag går in på appen. Har en 7a som jobbtelefon. Vill du hellre läsa en guide scrollar du bara ner.
Vissa mobiloperatörer tillåter inte att man använder annan server än deras egna för utgående e-post , så som telia, telem. Precis som internet blir inaktivt (vilket det helt enkelt kanske kan bli?) och att den därför inte kan kolla. Samtidigt så kan det vissa dagar ramla in mail varje timme även fast jag inte surfar något. Inget som hänt efter 2. Meddelande accepterades inte av servern eftersom den inte tillåter vidaresändning För att lösa detta problem kan du i ditt e-postprogram ställa in att den utgående e-postserver kräver verifiering samt att samma inloggningsuppgifter som för inkommande e-post ska användas.
Nedan följer exempel på hur du gör dessa förändringar i de. Om du öppna inställningarna för ett e-postkonto i telefonen och väljer SMTP så får du upp Primär server och Andra servrar. Fyll bara på med fler servrar under Andra servrar. Gå in under inställningar, välj menyn e-post , kontakter, kalendrar.
Klicka på lägg till konto, välj Annat Steg 3. Fyll i ditt namn så som du önskar att avsändare visas din e-post adress samt lösenord som du tilldelats ifrån oss.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.