fredag 9 februari 2018

Hur ser jag mitt nummer comviq

Varför syns inte mitt saldo när jag har tankat? Ibland kan det ta ett tag för systemen att uppdatera all nödvändig information. Kontrollera först så att pengarna har dragits från ditt bankkonto. Om du har tankat via comviq.


Med tanke på att generationen som växer upp nu inte kan memorera sin byxstorlek hur f-n ska dom då kunna ha koll på sitt mobilnummer.

Visserligen ett I-landsproblem men ändå irriterande. Kunde Telei sina nät lägga in en realtidsklocka som man kunde låta telefonen synka mot en gång i veckan skulle jag vara ännu mera nöjd. Vi på Comviq har en rad smarta kortkommandon för dig som kund.


Jag kan mitt eget nummer , och det finns hos Eniro, men själva apparaten verkar inte benägen att delge någon den uppgiften, utan att ringa eller messa. Tack ändå för översikten. Jag lämnar den här kommentaren mest för att jag får känslan att guiden blivit förlegad och att man nuförtiden nog inte enkelt kan ta reda på numret till ett kort utan att kunna ringa eller messa.


Hur tar jag reda på mitt mobilnummer utan. Hej, jag har beställt abonnemanger, en på 100gb surf och en på 200gb surf.

Hur byter jag mitt mobilnummer? För att göra ett nummerbyte på ditt nuvarande abonnemang kontaktar du kundservice som hjälper dig med nummerbytet. Hur får man fram sitt eget nummer ? Jag har ett simkort liggandes som jag inte vet numret på och som jag inte har några pengar alls på.


Måste använda det för att ta emot meddelanden på men behöver inte skicka. Det är ett Telia-kort. Du kan aktivera det tidigare inne på Mitt Konto under Aktivera SIM i vänstermenyn.


Då kan du spärra ditt kort genom att logga in på Mitt Konto. Här kan du läsa mer om hur du sen beställer och aktiverar ett ersättnings-SIM till ditt kontantkort. Behöver du komma i kontakt med Comviqs kundservice? Ring eller chatta med oss på kundtjänst. Du hittar även svar på många frågor i våra hjälpartiklar.


Hur lång giltighetstid har jag på mitt kontantkort? De flesta operatörer har månaders giltighetstid efter att du senast laddade kontantkortet. Fråga: Halebob - hur ser jag mitt nummer ? Jag har beställt en ny telefon med abonnemang hos comviq och fyllt i att jag vill flytta mitt nummer.

Kan man beställa ett kontantkort utan personnummer? Kan jag välja nummer till mitt kontantkort? Ska jag välja kontantkort eller abonnemang? Ta Reda På Sitt Mobilnummer. Vilket kontantkort ska jag välja?


Allmänt: Någon som vet hur jag kan se vilken nummer ett sim-kort har? Alltså telefonnummret. Jag har köpt en ny telefon kontant via Comviq hemsida och gick från kontantkort till ett abonnemang med bibehållet nummer , fick telefonen väldigt snabbt men det går inte att ringa eller ta emot samtal, enligt hemsidan ska jag aktivera mitt SIM kort på hemsidan alternativt vänta dagar då det ska aktiveras automatiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg