tisdag 20 februari 2018

Axs biljetter äkta

Se våra topp-erbjudanden! Jämför och hitta billiga flyg. Hitta lägsta priset innan du bokar. Köp biljetter till Stockholm AB på AXS. BIljettleverans När får jag mina e- biljetter ? Vilka är de vanligaste leveransmetoderna?


Axs biljetter äkta

AXS Sweden AB förser över hundra svenska sportklubbar, arenor, teatrar och konserthus med marknadens mest innovativa biljetthantering. Vårt erbjudande förvandlar data till insikter och ger dig verktygen för att öka din intäkt och skapa glädje för dina besökare. Hos oss är ditt varumärke och affär i fokus.


Hanteringen för återlösen av biljetter vid inställt evenemang kan vara olika beroende på vem som har sålt biljetten. Biljettpriset är det som återbetalas. Serviceavgiften återbetalas inte i något fall. Sveriges ledande marknadsplats för evenemang inom sport, kultur, musik. Ditt konto, Dina evenemang, Personlig information.


Ta emot och använda biljetter. Inställda, uppskjutna och flyttade evenemang. Frågor och svar om appens funktion.


Klicka på ”Sök biljetter ” 7. Du får nu ett förslag på platser i arenan. Nekar du dessa biljetter placeras du längst bak i kön och får åter vänta på din tur. Accepterar du biljetterna är det bara att genomföra betalningen och börja peppa! Vid stort intresse för evenemanget säljs biljetterna slut mycket snabbt.


Axs biljetter äkta

Om du blivit verifierad och godkänd kommer du att få en unik förköpskod och länk via e-post innan onsdag den 6e november. Varje förköpskod kan användas till köp av max biljetter. Vänligen notera att koden inte garanterar några biljetter , det är först till kvarn som gäller.


Vi rekommenderar endast att du köper biljetter till evenemang som AXS säljer biljetter till ifrån AXS. AXS kundtjänst, biljettkassan på arenan eller den officiella hemsidan för arenan. Viagogo eller någon annan andrahandsförsäljare? Varför får jag inga biljetter när jag kan se att det finns biljetter kvar? Med AXS app hittar du enkelt evenemang nära dig.


Köp och sälj officiella biljetter tryggt och säkert i en och samma app. HITTA DE PERFEKTA BILJETTERNA Längst fram eller på läktaren? Välj exakta platser på interaktiva kartor. Förhöj upplevelsen med AXS Platinum eller VIP paket.


Du kan också köpa biljetter i MFF Shopen fram till tre timmar innan match eller i biljettluckorna på Eleda Stadion från och med tre timmar innan match. Eftersom biljetterna till vissa matcher tar slut rekommenderar vi alltid förköp. Hur skapar jag ett AXS -konto? Vad är ett AXS -konto?


Hur loggar jag in och ut på mitt konto? Jag vill inte längre få meddelanden och nyhetsbrev från AXS. Hur avslutar jag prenumerationen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg