onsdag 14 februari 2018

Avsluta prenumeration storytel

Helt enkelt den bästa digitala bokupplevelsen du kan få. Starta din provperiod idag! Storytel Sverige Hur kan vi hjälpa till? Lyssna och läs obegränsat för 1kr per månad.


Prova fritt i dagar!

Här kan du hantera din prenumeration. Vi har uppdaterat sajten för att göra den smidigare att använda. Hittar du inte det du söker är du välkommen att kontakta oss.


Under Mina sidor kan du bland annat: Se alla dina prenumerationer. Enkelt ändra leveransadress. Få en bättre översikt över dina betalningar.


Du skickas då vidare till en ny sida där du klickar igen på Bekräfta uppsägningen för att slutföra uppsägningen.

Vi rekommenderar att du sparar denna bekräftelse. Om du säger upp en prenumeration under en provperiod kan du förlora åtkomsten till innehållet direkt. Processen för att säga upp prenumerationer skiljer sig något åt i Israel, Sydafrika och Turkiet. Detta eftersom dina abonnemang kan vara beroende av varandra eller påverka andra tjänster du har hos oss.


Du kan närsomhelst avsluta din prenumeration. Det går även att gå in på kontosidan via appen. Vi delar aldrig din epostadress med tredje part. Men att den är enkel betyder inte att den saknar något. Snabbt och enkelt att komma igång och tillräckliga prestanda.


Avsluta din prenumeration när som helst. Läsplattan fungerar allra bäst med rena textböcker medan böcker med många illustrationer, framför allt sådana som innehåller liten text, ställer till problem. Alla ljudboksläsare minns dock automatiskt var jag senast avslutade min läsning. Välj mellan allt ifrån prisbelönta romaner och biografier, till sci-fi eller feelgood – på både engelska och svenska. Hur går jag tillväga för att avsluta min prenumeration ? Logga in och få full tillgång till nyhetsartiklar på SvD.


Som inloggad kan du även följa ämnen och skribenter, spara artiklar och hantera din.

Du har fortfarande åtkomst till ett kostnadsfritt Creative Cloud-medlemskap efter att du sagt upp en prenumeration. Om du sparade ditt arbete på din dator har du även fortsatt åtkomst till dessa filer på din enhet. Gå till Tjänster och prenumerationer. Om du inte ser din prenumeration kontrollerar du att du är inloggad med rätt Microsoft-konto för prenumerationen. Följ anvisningarna på skärmen för att fortsätta med annulleringen.


Hur avslutar jag min prenumeration ? Hur återaktiverar jag min prenumeration ? Appen säger Ditt konto är inaktivt fast det är aktivt, varför? Vilka betalningsalternativ har ni? Jag har fått ett nytt betalkort, var uppdaterar jag uppgifterna?


Där kan du utföra ändringar i din prenumeration. Jag kan kan inte logga in på Mina sidor? När många appar börjar med prenumerationer är det lätt att tappa greppet och betala för sånt du inte använder.


Så här håller du koll på dina prenumerationer. Om du prenumererar på Plus kan du själv avsluta din prenumeration genom att logga in på ditt konto.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg