onsdag 16 augusti 2017

Švedska posao vozača

Švedska posao vozača

Posao vozača šlepera u EU! Vozi se Austrija, Italija, Nemačka i Hrvatska! Oglasi za posao vozača Slovenija! Vozač – dostavljač potreban! Voze se relacije Nemačka – Švedska – Danska!


Švedska posao vozača

Poželjno je osnovno znanje nemačkog ili engleskog jezika. Obavezni su ADR i KOD 95. Potrebno pet vozača kamiona. Traže se vozači kamiona CE kategorije za rad u švedskoj. Neophodno znanje engleskog i nemačkog jezika, dozvola za C, CE kategorija i trogodišnje iskustvo na poslovima vozača.


Bliže informacije u nastavku oglasa. Pet slobnodnih radnih mesta. Minimalno iskustvo za prijavu na ovaj oglas je dve godine. Od kandidata se očekuje da imaju osnovno znanje za rad na.


Ja sam posao nasao u Svedskoj preko agencije careercenter i mogu vam reci da su profesionalni i vrlo korektni,sve sto je receno tako i jeste,za radnu dozvolu sam cekao malo vise ali napokon sam krenuo sa radom i svima erporucujem da ako zele da idu da rade mogu naci posao sigurno,samo je potrebna volja i zelja. Besplatan, brz i povoljan način da pronađete posao između 4. Puno, nepuno radno vrijeme, honorarni posao. Informacija o poslodavcima.


Počnite novu karijeru upravo sada! Ove godine Švedska ambasada izdala je listu tražnih zanimanja za ovu godinu – ovogodišnja lista zanimanje – POGLEDAJ OVDJE 2. Nakon što ste pronašli svoje zvanje na listi prelazite na sljedeći korak: nađete poslodavca koji će Vam ponuditi posao i dati radni ugovor Poslodavca možete sami pretraživati na sljedećim portalima za. Pravi decu, Švedska će ih odgojiti” Posle godinu dana mi se pridružila devojka, pa su i troškovi bili veći. Našao sam bolje plaćen posao , pa zaradim oko 2. Preselili smo se u veći stan, a pre tri nedelje smo dobili ćerkicu.


Kad sam došao ovde, govorili su mi “pravi decu, Švedska će ih odgojiti”. Vozac sa iskustvom, najmanje dve. Vladimir Petric Vozim bus trenutno u bosni,bosanski papiri.


Vrsta posla: stalni radni odnos, rad na određeno vrijeme. Norveške prema drugim skandinavskim zemljama (Finska, Švedska ) i unutar Norveške. Obratite se ambasadi za koju ste zainteresovani i raspitajte se o uslovima konkursa za posao. Kontakt telefon i adresu svih ambasada koje imaju predstavništvo u Srbiji možete pronaći na linku Ambasade - Srbija. Od Radnika se ocekuje da.


POSAO VOZAČA B KATEGORIJE U INOSTRANSTVU - potrebno više radnika. Objavite oglas za posao Poslovi. Nastavkom korišćenja sajta smatraćemo da ste saglasni sa korišćenjem kolačića.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg