måndag 13 augusti 2018

Hur snygg är jag test bild

Nej, jag är tillräckligt snygg utan ;D Ja, fast inte överdrivet mycket. Ja självklart, mycket foundation, mascara och rouge på kinderna! Me är en sida där du kan göra tester om nästan vad som hellst.


Du kan också skapa ditt eget quiz. Det är en självklarhet, man ska kunna berätta allt för varandra. Personligen tycker jag att det är upp till betraktaren, alla kan inte tycka att en och samma person är snygg.

Men inspirerad av en annan tråd så är jag lite nyfiken på att höra vad alla här tycker om sig själva, hur snygg är du på en skala från till 10? Hur vet man om man är snygg? En tjej som är sjukt snygg och som jag vet är jättevan vid att få alla killars uppmärksamhet körde jag den här taktiken på. Gör detta quiz och se hur vacker du är , eller så kanske du bara är en ful fjortis.


Toggle navigation QuizMe. Ingen är attraktiv när han är full, du kanske känner dig svinhet men det folk omkring dig ser är någon som står där med slapp mun, stirrande blick, lite ostadig på benen och med en doft som påminner mer om en sunkig sjöman än en fräsch havsvind. Tanken slog mig då att jag egentligen inte har en aning om hur jag står i kurs utseendemässigt.


Att säga utseende inte betyder nåt köper jag inte. Som topic, hur snygg tycker du att du är på en skala 1-10!

Komigen nu fragbite, ett ärligt och seriöst svar. Berätta gärna varför du tycker som du. För det första hur ung är du? Du ser ung ut, oskyldig, snäll. Du har ett intressant ansikte, kanske beror det på dina olika nationaliteter, förmodligen, jag har alltid gillat lite asiatiskt utseende.


För att jag skulle tycka du är snyggare så kan jag ge dig lite tips: 1. Det funkar alltid och se hur snygg Jennifer Lawrence är. Man föreställer sig hur snygg man kommer vara när man fixat till sig och hur lycklig, social, och populär man plötsligt blivit. Du riktigt ser framför dig hur du är på en fest, och då är du sådär utåtriktad och spontan som du alltid drömt om, alla vill prata med dig. Har du full koll på hur du åstadkommer snyggare färger och skarpare detaljer när du bildbehandlar?


Annars är det kanske hög tid att lära dig. Jag är redan ett fan,. Bonnier Digital FOTO har nyligen gett ut en bok med 1tips och kurser om Photoshop, Lightroom och Elements. Boken är skriven så att det finns något för användare av alla nivåer. Grabbarna fick svara på vad det betyder att en tjej är snygg i stället för sexig eller het och inte söt.


Det visade sig snabbt och tydligt att smaken är som baken och ännu en gång - att vi alla är olika. Jodå, det blev nog ganska bra. Så med det verktyget så tycker jag att det blev galant, säger Öqvist till TV4.


Det är vi glada över” Pia Sundhage: – Hur snygg är jag på en skala egentligen?

Haha, säger förbundskaptenen. Nyseparerade Ebba Busch Thor kom iförd en otroligt snygg svart klänning med vitt band i midjan, signerad Camilla Thulin. Svart är ju för övrigt en av årets absoluta trendkulörer på Nobel.


Otippat med SÅ snyggt ! Särskilt förtjust är jag , då det gäller denna blåsa, den vida kjolen. I dagens video läser jag upp det allra sista ur min gröna dagbok! Om du inte har sett dom tidigare videorna så kolla på dom först, för lite mer sammanhang haha Mina videos har 13-års gräns. Om du är yngre än 1 kolla då med en förälder, eller med föräldrars tillstånd.


Det är för att jag är människa och jag vet att en 15-årig Amanda inte heller skulle ha mått bra av att delta i sådana där idiotiska projekt. Några har frågat hur jag kalibrerar min skärm (och vilken skärm jag använder). Skärmen är flera skärmar, hemma sitter jag med en Nokia (gammal), och ingen av dem är av någon högre klass.


Bra standardskärmar helt enkelt. Men jag tittar på en Eizo av flat modell.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg