torsdag 23 augusti 2018

Bonde söker fru flashback jennifer

Men enligt en källa med insyn lever en av årets bönder redan i en relation. Jag kan säga så här: alla bönder som är med i programmet längtar efter kärlek, säger TV4:s presskontakt Åsa Örtengren. Hästbonden har hittat en 40-år gammal man från södra Sverige säger en uppgiftslämnare till Hänt Extra. Jag får väl erkänna att det finns en person som jag har det väldigt kul med och som gör mig lite galen, säger Jennifer Erlandsson till Hänt Extra.


Och bonden tycks gå hem hos brevskrivarna – för dejtandet har lett både till flörtande och kyssar.

Men tv- bonden har inte alltid sett likadan ut. Jag trodde i sommar att jag skulle få mer känslor, och jag ville det, men vi klickade inte riktigt. Självklart är jag besviken över att det inte har blivit något mer, säger Jennifer Erlandsson. Men deltagaren Jennifer Erlandsson tyckte inte TVförstorade upp händelsen.


Det var ingen liten grej och det var mycket som snurrade i våra huvuden, säger hon. Men för Jennifer Erlandsson var det svårt att välja vem som skulle få nobben – och efter inspelningen drog hon tillbaka en inbjudan. Bonde - Jennifer ångrade inbjudan.

En upplevelse som kan vara ganska tuff i sig men för Jennifer var det svårt redan innan. I kvällens avsnitt berättar hon om hur kärleken tidigare varit väldigt smärtsam. Tv- bonden Jennifer Erlandsson är mitt i ett kärleksdrama. Bara kort efter att hon och Charlie Guldvinge åkte till Malta tog relationen slut. Då ska du självklart söka ! Bönderna är mitt i det nervösa speedejting-momentet och Linda tar reda på hur det går till bakom kulisserna.


Jennifer uttalade sig ju nyligen om det hela och menade på att deltagarna borde ha. Visa ämnen Visa inlägg. Sen vore det ju bra med en äldre manlig bonde för någon sådan finns ju inte som sagt och då gärna någon skön karaktär.


Men nu verkar det som att tv-bondens kärlekslycka har vänt. Blev lite förvånad över att Thilde och Stefan har separerat. De verkade ju så lyckliga tillsammans men allt är tydligen.


Enligt uppgifter till Nöjesbladet sparkas nu bonden ur programmet. Dessutom uppges han ha gjort sig skyldig till kontraktsbrott. Hos hästbonden Jennifer Erlandsson stod valet mellan Charlie Guldvinge och David Olsson.


När vi först kom till gården så trodde jag att det skulle bli David.

Men det kom inget klick och det går inte att bortse ifrån. Hon träffade Charlie Guldvinge, men relationen tog slut efter att inspelningen avslutats. För Hänt berättar Jennifer att hon inte gett upp på kärleken.


I programmet valde hon till slut brevskrivaren Charlie Guldvinge , 2 men relationen tog slut bara en och en halv månad efter att kamerorna slocknat. Det blir en intensiv dag med en hel del pirr i magen, pinsamma tystnader och röda kinder när Erik, Beatrice, Ingvar och Rolf genomför sina speed-dejter. Varje bonde måste träffa tio potentiella partners och vissa flörtar mer än andra.


Längtar du efter den stora kärleken? Vi söker nu nya bönder till nästa års säsong.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg