onsdag 16 september 2015

Min resa sj

Boka din resa mellan Göteborg och Stockholm med MTR Express – Det moderna snabbtåget. Sveriges nöjdaste tågresenärer enligt Svenskt Kvalitetsindex. Sitt avskilt i våra suites!


Ving säljer resor med charter samt paketresor med hotell och reguljära flyg. Reser du charter, flyg eller bokar endast hotell får du alltid vår service på köpet. Se lågprisflyg, direktflyg och internationella flyg nu här!

Håll dig uppdaterad om våra många bra erbjudanden. Här kan du som redan köpt en resa med SJ boka om din biljett. Läs mer här eller logga in under ändra min resa för att ändra din bokning direkt. Boka och köp din tågresa med SJ här. Vi erbjuder billiga tågresor över hela Sverige samt till Köpenhamn, Oslo och Narvik!


Vi jobbar ständigt med att utveckla upplevelsen av Min sida och allt eftersom fyller vi på med nya funktioner. Om du är resebokare bokar du resor via SJ Biz. Att skapa ditt eget konto går på ett kick.

Sedan kan du bland annat enkelt överblicka dina resor – både de du gjort och de du planerar. Bland annat kan du skapa. Min resa - Här hittar du all information kring din bokade resa.


Allt ifrån betalning till biljetter, resplan och information om bagage. Välkommen till Ticket. Starta Mobilt BankID på den enhet där du har appen installerad för att identifiera dig. Har du en biljett som kan ombokas och vill boka om din resa söker du upp din bokning via Min resa. Biljettpriset, minus bokningsavgiften, omvandlas till ett ombokningsvärde (på samma beställningsnummer) som du kan använda vid ombokning till en eller flera nya resor.


Ombokningen måste ske innan tågets avgång. Finn din nästa last minute resa NU - boka innan den är slutsåld ! Jag tänkte resa till västkusten för att fira min födelsedag, men resan blev lite längre än planerat så jag gjorde en film. Trafikverket eller någon annan är ansvarig för järnvägsnätet, så är mitt syfte med filmen att kritisera SJs service och bristande information. Logga in med e-postadressen som användes vid bokningstillfället, samt Airngos ordernummer (siffror).


Köp tågresor och pendlarbiljetter, ha full koll under resan och samla poäng på dina SJ - resor. Bokningsnummer och lösenordet kommer att skickas till din e-postadress. Har du bokat resan via en återförsäljare hänvisar vi till den. Du hittar en faktura för din biljett i Min Resa.


Skapa Min sida På Min Sida kan bl.

Logga in på Min Resa och begär din faktura via länken längst ner på sidan. Om du redan har en Min Sida kan du logga in. Du kan också betala din resa utan att skapa en Min Sida. Vi startade Tågbokningen för att vi såg ett behov av ett enklare, mer personligt sätt att boka resor. Våra resebokare har tillsammans mer än ett halvt sekels erfarenhet från branschen och gör allt de kan för att din resa ska bli så bra som möjligt.


Vi bokar SJ Tåg, MTR Express, Öresundståget och alla andra större tågbolag i Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg