måndag 21 september 2015

Blogg bali 2016

Upp till rabatt i Bali. Missa inte chansen, boka nu! Hur upplever du Bali på bästa sätt? Hyr en moped och upplev Bali på egen hand. Men överallt annars är det underbart att upptäcka Bali på en moped och med en surfbräda bredvid.


Emelies blogg är en hyllning till näringsrik, ärlig mat som gör kroppen glad.

Att äta nyttigt handlar inte om att gå ner i vikt, utan enbart om att må bra! Här hittar du matinspiration i härliga asiatiska miljöer men även resetips till dig som älskar att resa i Asien. OK, upfront, these cute furry animals can actually get very evil. Keep a safe distance to them and make sure to attach everything properly to your body.


Vi har bott år på Bali i Indonesien och återvänt flera gånger. Flera månader har vi också semestrat i Costa Rica som vi aldrig får nog utav. Tillbringar min dag på Ubuds gator.


Prutar till mig billiga kläder, strosar runt på överbefolkade gator, provsmakar olika maträtter och njuter till fullo av min sista heldag i Ubud. Imorgon bär det av till Balis sydligaste delar, och allt jag planerar att göra är att leta efter vackra ensamma stränder.

Bali är en underbar destination, inte bara på grund av de många härliga stränder utan också tack vare alla kulturella och historiska sevärdheter. Här har vi samlat en salig blandning av saker som du borde se på ön, med allt från vackra sandstränder till imponerande tempel och roliga vattenland. My Bali adventure, where to begin? The Bali experience is something that can’t be explaine it’s a cultural and spiritual journey that needs to be experienced in order to be understood. Bali is called “The Island of The Gods,” and appropriately so.


Här kommer min topp fe1. Surfa Åker man till Bali måste man bara hoppa på brädan och surfa. Det spelar ingen roll om du. Stella, Max och Meja var då och år.


Vi reste runt mycket och besökte många olika ställien. Vi landade på Denpasar, och åkte först till Sanur. Där hade vi några nätter och levde strandliv, innan en chaufför körde oss norröver med destination Amed.


Bali har en uppsjö av stränder, allt från svartkorniga med stilla vågor i norr, till bländande vita med enorma vågor i söder. Här listar jag några av Balis stränder. Både favoriter, okända och mer kända.


Vissa med surfanknytning och andra inte. Lågpriser på hotell i Balin. Din bokning bekräftas på en gång! Snabbt och enkelt att använda.

Läs riktiga recensioner - boka nu! Enkel och säker bokning online. Nusa Ceningan, Nusa Lembongan and Gili Air are included in the video. Nikki Beach Bali Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort, Nusa Dua. Ofta anses det vara den allra trendigaste strandklubben i området.


Såg en dressyruppvivsning med snyggingen Arras från Dressyrsnack- bloggen. Mitt mål är att bli lika duktig men det skulle nog ta tjugo år så ja tar ett lite mindre mål. Idag ska ja till Erik o Ulla på kaffe sen blir det stallet och skritta en liten tur. This past Monday I came back from a two-week trip to Bali, Indonesia , an incredible island.


De flesta som läser min min blogg äter inte ris alls, men du har absolut en poäng i det du skriver. Gällande norra bali har jag inte varit där på år, men vi har tänkt åka runt ön nu i sommar. Nu förbereder sig den svenska styrkan för att lösa andra uppgifter i Gao, landets östra delar. Inför nyårsafton visade jag de nybakade knäckflarnen på Instastories.


Det var så många som frågade efter receptet och jag lovade lägga ut det på bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg