tisdag 29 december 2020

Vilka frågor kommer på teoriprovet 2017

Alla körkortsfrågor du måste kunna på din dator, mobil och surfplatta! Plugga hemma och klara provet! Vilka frågor fick du på teoriprovet ,. Tror ni att det räcker att man pluggar på körkortonline. Någon som gjort teorin nyligen?


Provet görs på en dator och består av frågor som du ska svara på inom minuter.

En funktion där man övar på frågor som man tidigare svarat fel på skulle göra det lättare att förbättra sig. I övrigt bra, jag uppskattar den fina designen. Jag läste teori boken gånger snabbt och gjorde frågorna på denna sida, och klarade teoriprovet på första försök.


Jag gjorde teoriprovet idag och kuggade, 50p så saknade 2p till godkänt. Kolla så att miniräknaren funkar och säg till! Min funkade inte och jag sa inte till så chansade bara. Läs frågan två gånger så du verkligen läst rätt och förstår.


Dessa frågor fick jag på teoriprovet Posta i dennna tråden om allt som handlar om att ta körkort för bil.

En fråga som med största säkerhet kommer på teoriprovet är följande. Du kör med din bil på en enkelriktad väg och ska svänga till vänster, hur ska du placera dig på körbanan. Till vänster på körbanan 2. I mitten av körbanan 3. Om du har särskilda skäl kan du få göra teoriprovet muntligt eller med en tolk. Detta gör att du ökar din förståelse och kommer ihåg dina kunskaper inom körkortsteori längre. Genom att göra frågor i varje kategori ser du enkelt vilka delar av körkortsteorin som du behöver öva mer på och vad du redan kan.


Lär dig allt du måste kunna för att klara teoriprovet och ta körkort! Detta är möjligt eftersom systemet lär sig vad du kan och inte kan allt eftersom du svarar på frågorna i proven. Detta gör det möjligt för dig att svara på frågor som du tidigare inte svarat rätt på. Teoriproven formas efter dina kunskaper. Ta del av informationen på trafikverket.


Varva övningskörning på en trafikskola med privat övningskörning för att få mängdträning. En elev gör ett teoritest och får en fråga med en bild på en blå buss. Bussen kommer körande ifrån höger i en korsning.


Eleven lär sig att svar ”B” är rätt svar på frågor med en blå buss. Med andra ord… Alternativ ”B” är alltid rätt om jag får en fråga.

Hur ska du då göra för att plugga på bästa de frågor som kommer på det riktiga teoriprovet och är uppdelade. Vilken är den för tillfället bästa Fråga. När ja sedan gick till teoriprovet och det visade sig att ja var klar med testet på min å. Frågor som kan komma på teori provet ! Körkortsfrågor GRATIS (körkortsteori, teorifrågor, körkortstest, vägmärken).


Körkort online teoriprov, när du ska förbereda dig inför kunskapsprovet. Jag kan lova er att om ni klarar testerna här klarar ni GARANTERAT teoriprovet utan några problem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg