onsdag 14 oktober 2020

Vad är paypal

Det är smidigt, tryggt och säkert att betala på nätet med PayPal , att överföra pengar till vänner och familj och ta emot betalningar för det du säljer. Skip typing your password by staying logged in on this. Med PayPal kan du betala och överföra till alla som har.


Type the characters you see in. Vad händer om jag har.

Ta emot PayPal- och kortbetalningar på din webbplats med. Cookies hjälper oss att anpassa PayPal för dig och en del är. PayPal är ledande inom onlinebetalningar och gör att köpare och företag kan skicka och ta emot pengar online.


PayPal accepteras av handlare överallt, både på eBay och andra platser. PayPal har mer än medlemskonton i 2länder och regioner. Det är tryggt, smidigt och säkert att betala med PayPal.


Här kan du läsa om hur PayPal skyddar dina uppgifter och gör det smidigt att betala på nätet. Lär dig mer om nätfiske av PayPal och hur du kan undvika det.

Läs vår utförliga guide om säkerhet online och lär dig hur du rapporterar nätfiske. Jag har inget aktuellt PayPal -konto. Vem kan jag kontakta vid frågor om att spendera LifePoints? Vilka typer av belöningar erbjuder ni? Jag vill liksom inte bli blåst, för låtsäga att jag skickar datorn, sen får jag inga pengar ? Skall jag skita i affären, be han ta tillbaka pengarna eller fortsätta ? Det är inte speciellt vanligt men det kan hända att ett PayPal -konto blir begränsat, vilket kan tillfälligt påverka vad man kan göra med kontot.


Hur säkert är PayPal ? För att upphäva begränsningen behöver man ibland till exempel bekräfta sin identitet eller de uppgifter man använt. Vi handlar online mer än någonsin. Nyliga siffror tyder på att en tredjedel av alla inköp nu görs via webben, med amerikanska kunder som förväntas spendera. Du kan skicka pengar direkt till vårt PayPal -konto, men det är bäst att först kontakta oss via live chat (gå till det övre högra hörnet och klicka på Live Chat alternativet).


Vår PayPal konto är. Vänligen bekräfta med oss innan du gör en betalning) Skicka inte förfrågningar till denna e-postadress. Det är vettigt, om du vill utföra två, tre gånger en PayPal betalning?


Detsamma gäller betalkortsuppgifter och fordon.

Hjälp med att lösa din betalning på annat sätt. Du kan betala för parkering på gatumark inom Stockholms stad. Jag tänkte köpa en klänning från ebay. Anledningen att jag gjorde detta är att jag har hört väldigt bra om just paypal då det ska vara säkra överföringar och så vidare.


Det jag undrar är - hur fungerar det? Om jag ska uppge mitt sk. Som Moa säger så är PayPal mer utbrett både inom och utanför Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg