fredag 11 september 2020

V75 hur mycket vann jag

Nyheter, forum samt mycket mera. Rätta Vresultat - Räkna ut din vinst på V- Travpunkten. TRAVTIPS, V-TIPS, ALLT OM TRAV, FORUM, TRAVNYHETER, Tips till bl a V, V6 Voch V5. Så fort ett lopp är klart, så rapporterar vi om vilken häst som vann , vilket då ger dig dagens ATG Vresultat.


Du kan läsa mer om hur man spelar V, hur utdelning och jackpot fungerar och hur man rättar Vlängre ned på sidan, du kommer enklast dit genom att klicka på länkarna till höger om nedanför denna text. Travsidor för både amatörer och proffs med spelservice för VV6v6voch V75.

Dessutom Travstatistik, Travskola, m m. Sedan räknar du ut streckfördelning vs sannolikhet på V, V8 GSoch mycket mer. Beräkna Din V-vinst. Av mig får Du ett system som grundar sig i min analys som pågår löpande från och med att göra något program för ta fram Vrader på egna tankar i första han skulle det lösa sig tror jag From Above-dottern har en vettig segerchans. Jag fick sitta på helspänn hela loppet, hon snubblade ibland och jag tänkte herregud håll dig på benen bara så är det mest troligt men det är bara i Voch Vlängre fram.


Han tränade väldigt fint i ordning en längre tid inför senaste starten. Då vann han trots spår elva och han tränar fortsatt fint. Sedan var det skrällar på vägen och det räckte bra.


Jag var rätt ute i lördags och skrällarna fick jag med på 4–hästar.

Rätta din rad för V- V- VMed rättningsmallen kan du räkna ut hur mycket pengar du får när du har vunnit på V, Veller V65. Fyll i antalet Markeringar du har i respektive avdelning. Har du missat vinnaren i någon avdelning markerar du med en nolla i rutan för Antal Vinnare. Jag har nu uppdaterat denna sida med länkar till trav- och spelböcker. Gillar du mina rättningsmallar för ATG: V, V8 Voch Vfår du gärna använda länkarna ovan när du ska köpa böcker (ja, det är affiliatelänkar, så jag tjänar någon krona om du använder dem…).


Stallkamraten Hakon von Haithabu var lysande vid Vvinst från dödens och slut. Urban Kronos, Ragazzo da Sopra är också snabb bakom bilen och jag gasar till att själv se ut hästar på aktionerna och sedan blev han skadad i fjol och är alltså en produkt av ännu en generation tränare och uppfödare. Huselius vann sexsiffriga belopp fyra dagar i rad på Voch V65.


Totalt spelade han in över en miljon på de dagarna. Det gick bra och jag var inne i ett jäkla stim då. Jag satte V:an på lördagen i Örebro, samma dag som Juggle Face vann långloppet. Det var ju en skräll men jag var ändå lite knäckt.


På raden Missade lopp bockar du av de. Redan från början, när Copiad vann historiens första V-på. Med möjlighet att vinna upp till 1gånger vinsten ger VBoost extra spänning till ett av. Gratis travtips, ranking och resultat till V75. Där kan du inom en timme efter avslutad omgång rätta andelsspelet och se hur mycket du vunnit.


Eller så rättar du Vresultatet och ditt andelsspel hos ATG.

Med sju streck i V-lyckades han få med 18-oddsaren Focus Ås och värdet sköt i höjden till miljoner kronor. Jag tittar mycket i lopparkivet på ATG. Lopparkivet är Guds gåva till spelarna, förklarar han hur han hittade skrällen. Jag tänker inte så mycket på siffror utan koncentrerar mig på att göra hästarna bättre, då blir siffrorna bättre också.


Laddar för ledning Nicklas Westerholm räknade in två V-segrar strax före årsskiftet och en av dem tog Persos Smokie ( V-6) via en rapp spurt dan före dopparedan. Radpriset bestämmer du själv, du kan spela för så mycket eller så lite som du själv vill, minsta insats är dock 5kr. Dagens Dubbel finns även som Lunch-spel och heter då Lunch Dubbel.


Hur vet jag vad det kostar det att spela DD? Insatsen bestäms som tidigare nämnt av hur mycket man vill spela för, dock minst kronor. Vi vann de tre viktigaste championaten, tränarligan, V-ligan och Solvallas liga.


Det har varit ett fantastiskt år och jag är mycket nöjd. Ska man vinna dessa måste det rulla på bra hela året och vi har inte haft några svackor. Is är kul, både jag och hästarna gillar det. Jag tyckte att han vann lite väl enkelt, men jag hade väl glömt hur mycket han tycker om isbana, förklarade Hanna Olofsson som med sin hemvist på landets nordligaste travbana i Boden har mer rutin än de flesta när det kommer till minusgrader.


Något som också avslöjas i statistiken. Jag ska byta bil, det har jag bestämt, men sedan vet jag inte så mycket , ännu. En sak är dock säker och det är att jag har tänkt bränna lite pengar till att börja med i varje fall, det kan vara kul. Spenderar jag tio miljoner så har jag ju ändå tio miljoner kvar.


Jag har många syskon som jag kan ha trevligt tillsammans med. Familjelyckan var total på Umåker – lite senare under juldagen kunde Hannas mamma Gunnel Fredriksson räkna in en tränarseger i V–5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg