fredag 13 mars 2020

Träningsresa 2017 amelia

Boka en träningsresa till något av våra resmål och se fram emot aktivitet, sol och värme. Boka ditt boende idag och spara pengar - Se våra erbjudanden här! Beställ smidigt online. Vi samarbetar med experter och erfarna partners inom olika områden och erbjuder resor, kurser och event såsom träningsresor , skrivarkurser, moderesor, trendkvällar och skidhelger. Följ med oss och upplev Grekland när det är som bäst!


Träningsresa 2017 amelia

Temperaturen brukar ligga runt behagliga grader – perfekt träningstemperatur – och allt blommar som vackrast. Läs mer De träningsresor vi anordnar tillsammans med våra samarbetspartners passar för såväl nybörjare som för den erfarne atleten. Träningsresor med Ving.


Idag har vi tränat ute på stranden. Jag kunde dock endast deltaga under halva passet, sedan fick jag. Nu sitter jag och min kompis Lina på planet till Palma. Jag är totalt övertaggad trots att jag bara hann få några timmars sömn i natt. Tänk en hel vecka med roliga träningspass, föreläsningar, cava och god mat I SOLEN!


Resväskan som packades igår. Jag minns fortfarande med värme förra veckans träningsresa på Kreta och nu är det klart att jag följer med Amelia och Tara igen. I november arrangerar de en träningsresa till La Pare Fuerteventura, och jag följer med som instruktör och föreläsare. Vårt mål är att ge dig det ”lilla extra”, som skapar upplevelser, kunskaper och minnen för livet.


Med amelia får du koll på trender och nyheter inom hälsa, skönhet, sex, relationer och karriär. Hos Apollo hittar du Sveriges största utbud av träningsresor och träningsläger för alla – från vardagsmotionärer till elitidrottare. Välj bland våra många träningshotell eller varva träningspassen med solstolen på populära Apollo Mondo Family Resorts och Apollo Mondo Selected-hotell.


Jag har summerat min träningsresa med Amelia och Tara på Fuerteventura med bilder. Dessutom kunde ni redan förra veckan läsa om min föreläsning samt kärlek till aerobics som väckts på nytt. Löpning med fantastiska kvinnor.


Under flera pass hann jag springa me och snacka, med härliga kvinnor. Vi åker till Kreta och TUIs Blue Star Euphoria Resort. En vecka fylld av träning, dans, matlagning och allt som får oss att må bra väntar! GO TRAINING - Klassiska träningsresor. Våra träningsresor riktar sig till den aktiva som vill optimera sin träning, utvecklas, utmanas och ha roligt men också till den som vill komma igång, få en nystart och fördjupa sitt intresse inom vissa träningskoncept.


Träningsresa 2017 amelia

Här har vi med oss våra egna coacher som är experter inom sitt område. Springtime arrangerar världens bästa träningsresor ! Med över års erfarenhet av träningsresor och ett utbud på nästan träningsveckor om året så kallar vi oss med stolthet och glädje för experter på området. Vi arrangerar roliga, genomtänkta, välorganiserade träningsresor i olika format runt stora delar av världen. Vår klassiska Training Camp i Portugal, en träningsresa för alla, nybörjare som vältränade. Häng med på en resa med mycket träning och härliga upplevelser.


Läs vidare för mängder av möjligheter till en rolig och aktiv semester. Vi på ToppHälsa älskar att resa med dig! Vi erbjuder resor för alla: avkoppling på spa för dig som vill blanda träning med sköna behandlingar, skidhelger för dig som föredrar snö framför solstolen och självklart träningsresor för dig som längtar till värmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg